Förslappad, javisst

Sommar. Sol. Varmt. Jättebra säger många. Usch och fy säger jag. Jag får absolut INGENTING gjort. Och tro mig, här behöver det göras en del. Städa golven, torka skåpsluckor, fixa upp saker på sonens väggar (man kan ju inte borra när som helst och sambon är bättre på sånt än jag, men han jobbar aslänge och är alltid trött.. så det har liksom inte blivit av..) och se till att få tvättmaskinen inkopplad är några exempel.
Tyvärr blir jag jordens latmask när det är så här varmt. Jag orkar ingenting, vill ingenting och gör helt enkelt ingenting. Sitta vid datorn, ok, men knappt ens det.

Vi får se hur det blir ikväll, då solen går ner får jag oftast energi, och vill göra saker. I förrgår satte jag igång att göra kola *supergod* vid elvatiden. Igår stod jag och vek tvätt. Idag.. tja jag vet inte än. Torka luckor troligen. Rensa kyl och frys. Vad som helst!
Jag tappar faktiskt sugen lite när jag inte orkar med det jag borde, men å andra sidan, en typisk Fly Lady filosofi: LITEN insats är bättre än INGEN insats. Och jag vet ju att det stämmer.. men man måste komma igång..

Vi får se hur det blir. Jag vill ha en Matilda Järndotter som städar åt mig, haha.

Kommentarer
Postat av: Christin M [ FOTOBLOGG ]

Svar: Ah okej då förstår jag! Men du kan väl höra av dig till mig senare ikväll? Så jag kommer ihåg att kolla! Eller så mejlar du mig ;)



Kram

2009-07-02 @ 16:24:49
URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: Bea

2009-07-02 @ 17:04:18
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: nanny

sv; aw, tack så mkt. tycker det är gulligt med musen :p

2009-07-02 @ 19:11:29
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/
Postat av: Heyli

kul att du röstade.



ja de kan ju bli sådär ibland, jag skulle testa att minska antingen content eller side, kanske kan funka men jag vet faktiskt inte vad det beror på

2009-07-02 @ 19:45:02
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0