Får man sova nu?

Gäsp, jag skulle lätt kunna lägga mig och sova för natten, så trött är jag. Men det går kanske inte så bra eftersom sonen behöver lite tillsyn. Visserligen är han snäll för det mesta och kollar på tv eller spelar på wii:n, men det händer allt att han busar också, så det är dumt att riskera något genom att lägga sig, bättre att vänta till sambon kommer hem i så fall och då vila lite om inte han är för trött själv..

Är också rätt sugen på Nutella, så jag kanske ska försöka masa mig iväg och köpa lite sånt, och apelsinjuice. När jag skulle ha min son så var jag tokig i mandariner, åt lätt sex-tio på en dag, så det där med apelsinjuice är nog samma grej egentligen, bara lite modifierat för säsongen, hehe.

Jaja, nu ska jag försöka hålla mig vaken tills sambon kommer, som sagt, igår stannade han kvar och pratade med sina kollegor i någon timme, jag hoppas att han INTE gör det idag, för då somnar jag ändå! Konstigt hur hormoner kan få en att bli helt knockad..


Kommentarer
Postat av: pubes

Jag är nog den enda i världen som inte ätit nutella! >.<

2009-08-13 @ 00:37:26
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0